בלוג

גוגל כשרת אימייל – שימוש ב Google Apps

כל אדם המשתמש בשירותי מייל למעשה מחזיק חשבון בשרת כלשהו בעולם המשמש כנקודת איסוף ומשלוח למיילים הנשלחים אליו ומתקבלים ממנו. מאחר ומייל הינו שירות שאינו מיידי (כלומר, ברגע ששלחתי מייל הנמען אינו בהכרח נמצא און ליין כדי לקבל אותו, ואפילו אין תכנת המייל שלו פעילה בהכרח) יש צורך בנקודת איסוף שתחזיק את המיילים שלנו עדקראו עוד…

הלקוחות שמעבר למסך – שילוב האתר בתהליכי העבודה

לכולם יש אתר אינטרנט, אז?? אם נשאל למה צריך אתר אינטרנט אנחנו עשויים להתקל במבט תמה כתשובה. ברור שצריך. צריך הרי למכור! מה למכור? למכור כל דבר: את המוצרים של החברה שלנו, אם אנחנו חברה המייצרת מוצרים, או את השירותים שלנו – אם אנחנו חברה שעוסקת בשירותים או קהילה שבה חברים הנהנים משירותי הועד, אוקראו עוד…

מה מחפשים לקוחות קבועים?

בואו נתחיל במה שהלקוחות הקבועים לא מחפשים. הם כבר לקוחות שלכם? אתם פותרים להם צורך? הם לא מחפשים מענה לצורך הספציפי הזה. לדוגמא, אם אתם מספקים שירותי כביסה, והלקוח הוא "קבוע" אצלכם, הוא לא מחפש עכשיו מי יכבס עבורו. את זה כבר יש לו, והפתעה! המישהו הזה הוא ממש אתם. לכן, קידום האתר שלכם עלקראו עוד…

אתרים שעושים – אתרים עם ערך מוסף

מעבר למובן מאליו כולם צריכים אתר אינטרנט. זה המובן מאליו. האתר צריך לשרת את תדמית העסק. גם זה ידוע. אבל האם החברה שלכם יכולה להרשות לעצמה להשאר עם אתר שהוא תדמיתי בלבד? בעבר, הוקמו אתרים – ונשארו כפי שהוקמו. המומחיות שנדרשה כדי לשנות את תכני האתר היתה רבה, והשימוש באינטרנט על ידי הקהל הרחב לאקראו עוד…

עוד על קידום האתר – SEO שלכם: כלים ומדידה

במאמר הקודם בסידרה  עסקנו בהסבר על אופן פעולת מנועי החיפוש ובראשם גוגל, ונתנו טיפים למנהלי האתרים כיצד לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש (SEO). אם טרם קראתם אותו, אנחנו ממליצים להתחיל ממנו, ולהמשיך במאמר זה – בו נעסוק בפן חשוב אחר של הנושא: כלי המדידה העומדים לרשותנו לבחינת תוצאות השיפורים והמאמצים שלנו לקידום האתר במנועי החיפוש. כליקראו עוד…

מודול המאמרים

המידע בדף זה מתייחס לפלטפורמה ישנה שעבדתי איתה לפני שנים ואינו רלוונטי לוורדפרס מדובר בפלטפורמה בשם דוטנטניוק Dotnetnuke מודול המאמרים הוא מודול גמיש במיוחד המאפשר הצגה של מגזין אינטרנטי. במודול ניתן להציג טקסט, תמונות, סרטי וידאו ופלאש, ושילוב של סוגי תכנים שונים. המאמר שאתם קוראים כעת, למשל, מומש באמצעות מודול המאמרים, וכך גם כל המנגנוןקראו עוד…

מודול הודעות ומודעות מתגלגלות

המידע בדף זה מתייחס לפלטפורמה ישנה שעבדתי איתה לפני שנים ואינו רלוונטי לוורדפרס מדובר בפלטפורמה בשם דוטנטניוק Dotnetnuke מודול ההודעות הוא דרך להעביר לקהל הקוראים באתר את חדשות הארגון והקהילה. האתר מאפשר להציג הודעות בפורמט רשימה או בפורמט מתגלגל. ההודעות מקשרות להמשך הקריאה לתוכן ממקורות שונים – בתוך האתר ומחוץ לו. מספר לוחות המודעות באתרקראו עוד…

את/ה רוצה שימצאו אותך

את/ה רוצה שימצאו אותך אם עלה נושר ביער ואיש אינו שומע אותו, האם משמיע העלה קול בנפילתו? האם האתר שלך הוא עלה בלתי נשמע בג'ונגל האינטרנט? במאמר זה נתייחס לשחקן מרכזי בקיום הוירטואלי – מנועי החיפוש ובראשם גוגל, ומשמעותם מבחינת האתר שלך, ניהולו ותכניו. המאמר אינו מתיימר להתקרב אפילו לכיסוי הנושא אלא לתת מספר הדגשיםקראו עוד…

מודול אחזקה – פתרון לניהול ובקרה של בקשות תחזוקה

המידע בדף זה מתייחס לפלטפורמה ישנה שעבדתי איתה לפני שנים ואינו רלוונטי לוורדפרס מדובר בפלטפורמה בשם דוטנטניוק Dotnetnuke מודול המאפשר ניהול מרכזי של אחזקה וענפיה השונים, תוך אינטראקציה בין הגורמים הרלבנטיים: מבקשי התחזוקה, מנהלי ענפי תחזוקה שונים, ומנהל התחזוקה המרכזי. המודול פותח עבור קיבוץ מעברות, שלו מרכז אחזקה פעיל ומסודר, הדורש בקרה על התקדמות המענהקראו עוד…

קו פתוח ללקוח – טפסים באתר

כל אתר מאפשר לנו אינטראקציה מאיתנו והחוצה – בעצם הצגת התכנים שאנחנו בוחרים; החל מעיצוב האתר שלנו ודרך התכנים השונים שאנו בוחרים להציג, בין אם הם טקסטואליים, ויזואליים (תמונות), אודיטוריים (מוזיקה), או משולבים (סרטי וידאו וסרטי פלאש, למשל). אחד היתרונות שאנו מחפשים בהקמת אתר דינמי הוא שבירת החד צדדיות בהעברת המידע – ומעבר לאינטראקציה הדדיתקראו עוד…