אירוח שרתי וורדפרס בענן

אירוח שרתי וורדפרס בענן

אחסון האתרים שאני מציע הוא בענן. בשפה המקצועית אירוח מסוג זה נקרא Cloud hosting ומשמעותו היא ששרתי האירוח שלי יושבים במרכז נתונים  Data centers, כלומר במתחמי שרתים ענקיים המכילים מאות אלפי שרתים. Data center הוא מעין חוות שרתים בעלת יכולות התאוששות מתקלה או אסון, ואמצעים כגון מערכות לגיבוי אספקת החשמל (אל פסק או גנרטור), חיבורי תקשורת עודפים ( תקשורת לוויין, סיב אופטי, עורק אלחוטי במקביל), מערכות מיזוג אוויר וכיבוי אש מתקדמות וסוגים שונים של התקני אבטחה.

היתרון באירוח מסוג זה הוא שהשרתים נמצאים בתוך מערכות אשר יודעות לנטר את מצב החמרה ויותר מכך, להעביר את התכנה היושבת בשרת שזוהתה בו תקלה, באופן מיידי לשרת אחר בתוך אותו דטה סנטר.

מבחינת הלקוח, היתרון מובן מאליו. מערכת הפיצוי הענקית הזאת עומדת לרשותו, ובכל מצב של תקלה, מופנים האתרים היושבים על השרת שלו למחשבים אחרים תקינים.

ריכוז משאבי מיחשוב עוצמתי כלכך מרחיב את היכולת של המערכת בתחומים רבים ומשתמשי הענן נהנים מכך.

האירוח שאני מספק אינו עובר דרך ספקים אחרים פרט לספקי הדטה סנטר. כלומר, יש לי שליטה מלאה על החמרה (במסגרת השירות הניתן על ידי הדטה סנטר) וכך, גמישות מירבית בשירותים שאני יכול לספק ללקוחות שלי.

בנוסף ליתרונות שצוינו קודם, קיים עוד אלמנט מוצלח בסוג זה של אירוח. בגלל הגמישות האבסולוטית של מחשבי הדטה סנטר, ניתן בכל עת לשנות את משאבי המערכת והשרתים שהלקוח משתמש בהם. אם לדוגמא, נפח הפעילות באתר שלך עולה ונדרש להרחיב את משאבי השרת, למשל הרחבת זיכרון, הוספת מעבדים או תוספת נפח דיסק, הדבר ניתן לביצוע בקלות ובלי השבתה של המערכת או השבתה של דקות ספורות בלבד.

מחפשים פתרון לאירוח אתר וורדפרס בענן?

דילוג לתוכן

דברו איתי