פיתוח מערכת ממשק למלאי דירות לחברות בניה

פיתוח מערכת ממשק למלאי דירות לחברות בניה

היום העליתי את התוסף החדש שלי לאתר חי. התוסף יוצר ממשק בין אתר חברת בניה למערכת ניהול מלאי הדירות שלה.

ניתן לראות את התוסף בפעולה בדף ניהול המלאי של חברת הבניה MY נתיבות

רוב חברות הבניה בארץ עובדות עם מערכת ניהול במבי http://bmby.com המערכת של במבי מנהלת את מלאי הדירות והפרויקטים של הלקוח (חברת הבניה)

התוסף שפיתחתי מותקן באתר חברת הבניה, יוצר קשר עם מערכת במבי כל זמן מוגדר (למשל כל שעה) ומעדכן את הנתונים באתר לתצוגה און ליין למבקרים.

כאשר מבקר באתר חברת הבניה נכנס לדף הוא בוחר איזה בניין בפרויקט הוא רוצה לראות והתוסף מציג את תצורת הבניין בחלוקה לקומות ודירות בהתאם לנתונים שנלקחים ממערכת במבי ובתצוגה נוחה וברורה.

כמובן שניתן לבחור תצוגה של דירות לפי מספר חדרים ומחיר.

מבחינה טכנית התוסף פותח על וורדפרס WordPress כאשר כל מנגנון התצוגה נשלט על ידי ריאקט (ReactJS). היתרון בשימוש בריאקט בשילוב עם וורדפרס הוא בעיקר ביכולת להציג נתונים מבניינים שונים, תוך פניה לבסיס הנתונים בזמן טעינה מהיר במיוחד. הדף עצמו אינו נטען מחדש עם מעבר מתצוגת בניין אחד לתצוגת בניין אחר אלא רק הנתונים בתצוגה משתנים בהתאם לנתונים החדשים.

במערכת משולבת כזו האתר נהנה משני עולמות, האחד, וורדפרס שמספק את המסגרת הניהולית לאתר עצמו עם כל היתרונות הידועים של וורדפרס (קראו כאן על יתרונות וורדפרס), ומצד שני ריאקט שמספקת ממשק מתקדם, מהיר, ונוח מאוד לצופה בנתונים. רוצים לדעת עוד על השילוב המופלא הזה? דברו איתי.

תצוגת דירות בבנין. הנתונים נלקחים ממערכת במבי בזמן אמיתי
חלון קופץ להצגת נתוני הדירה, תצוגת תכנית הדירה, הדפסה ועוד.
דילוג לתוכן

דברו איתי