סיפור לקוח גליל מערבי

סיפור לקוח גליל מערבי

סיפור לקוח – גליל מערבי

חיבור מערכת לאחסון מכולות מתוך הרשת הפנימית של החברה לאתר החברה כך שלקוחות יכולים להתעדכן בזמן אמיתי במצב המכולות.

האתר של חברת גליל מערבי מאפשר חשיפה מבוקרת של מידע ללקוחות החברה. מידע רלוונטי מתוך המערכות הפנימיות של החברה מוצג ללקוח המזדהה באתר. כך מייעלת החברה את תהליכי העבודה, מעצימה את תחושת הקשר המיידי של הלקוח, מספקת תמיכה יעילה וחוסכת בעלויות המענה ללקוחות תוך שימור לקוחות ומתן מידע מיידי לפי דרישה ולא רק כמענה לאירועים.

א. רגב, מנהל התפעול בחברת גליל מערבי פנה אלינו בבקשה להקמת אתר אינטרנט חכם. בגליל מערבי מנהלים מערכת לאחסון מכולות עבור חברות ישראליות המייצאות או מייבאות מוצרים מישראל ואליה. בקשתו של אלון היתה מורכבת. מצד אחד הוא היה מעוניין באתר אינטרנט שאותו יוכל לעדכן באופן קבוע בעצמו, ומצד שני לאפשר ללקוחות גליל מערבי להיכנס מרחוק לתוך נתוני המערכת הפנימית המכילה את פרטי המכולות שלהם. כמובן שדרישה זו העלתה מספר אתגרים משמעותיים לפיתוח האתר.

אפיון הצרכים

  • חיבור מערכת ניהול המכולות ממשרדי החברה לאתר האינטרנט כך שניתן יהיה להציג נתונים ללקוחות ולמנהלי המערכת און ליין
  • מתן אפשרות למנהלי המערכת לנהל את הנתונים על אתר האינטרנט
  • מתן הרשאה ללקוחות החברה לצפייה בנתוני המכולות שלהם ורק שלהם
  • שמירה על הפרדה מלאה בין הנתונים במערכת המשרדית לנתונים באתר האינטרנט יחד עם סינכרוניזציה מלאה

הפתרון

כדי להשיג מטרות אלו המערכת שפותחה בהצלחה פועלת באופן הבא:

סנכרון נתונים

הנתונים מהמערכת במשרד גליל מערבי מועברים על בסיס שעתי (לפי הגדרת הלקוח) לבסיס הנתונים של האתר. באופן זה הנתונים באתר מעודכנים באינטרוואלים קצרים מספר פעמים ביום ושומרים על רלוונטיות ודיוק. הסנכרון מתבצע בכיוון אחד בלבד כך שלמעשה אין סכנה לפגיעה בנתונים המקוריים בשום דרך.

מערכת עיבוד הנתונים באתר עושה שימוש במנגנון ניהול ההרשאות הפנימי ומאפשרת הצגת נתונים רלוונטיים לכל משתמש לפי הגדרת ההרשאות שלו.

כך למשל סדרן המכולות יכול לראות את פרטי כל המכולות במסוף כרגע או לחפש מכולה מסוימת. כמו כן פותח דף מיוחד לסדרן לצפיה בכרטיס מכולה בודד.

מנהל המשרד יכול לצפות גם הוא במצב המכולות בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם.

שניהם יכולים לבצע סינון ולהציג כרטיסי מכולות בהתאם לצרכים שונים המתגלים תוך כדי עבודה.

לקוחות החברה נרשמו לאתר וקיבלו שם משתמש וסיסמא שבעזרתם הם נכנסים למערכת. עם כניסתם למערכת מוצגות בפניהם כל המכולות שלהם על כל פרטיהן.

בדף הלקוח ניתן לסנן מכולות לפי הצורך וכן לחפש נתונים הסטוריים של מכולות.

חברת גליל מערבי השיגה בשיטה זו מספר מטרות:

  • חשיפה מבוקרת של מידע רלוונטי ללקוחות תוך שמירה על סודיות הפרטים.
  • חיסכון ייעול העבודה מול לקוחות – כיום הרבה פחות לקוחות של החברה מתקשרים למשרדיה לבירור פרטים על מכולות שלהם.
  • הועצמה תחושת הקשר בין הלקוחות והחברה על ידי שיתופם המלא במידע הרלוונטי להם.
  • שימור לקוחות – לקוח המקבל שירות יעיל וזמין בכל עת הוא לקוח מרוצה
  • עתה גם הלקוחות וגם מנהלי המשרד מקבלים מענה מיידי ובכל זמן לפי דרישה ולא רק כמענה לאירועים.

בתמונות הבאות ניתן לראות מסכים המשמשים לקוחות ומנהלים במערכת.

מסך המוצג ללקוח חברת גליל מערבי בכניסה מזוהה למערכת

מסך המוצג ללקוח חברת גליל מערבי בכניסה מזוהה למערכתעם כניסת הלקוח לאתר חברת גליל מערבי הוא מספק שם משתמש וסיסמא ומיד נכנס לדף המציג את רשימת המכולות שלו המטופלות על ידי החברה. בדף זה מוצגות תחילה המכולות המטופלות כרגע אולם הלקוח יכול לראות גם נתונים היסטוריים על ידי ביצוע חיפוש מכולה בודדת או מכולות אחדות לפי טווח תאריכים. כמו כן יכול הלקוח לסנן את תצוגת המכולות לפי פרמטרים שונים.

מסך המציג כרטיס מכולה בודד

בתמונה זו ניתן לראות את התפריט לתצוגת כרטיסי המכולההלקוח או מנהלי המסוף יכולים לראות את כל פרטי כרטיס מכולה בודדת

בתמונה זו ניתן לראות את התפריט לתצוגת כרטיסי המכולה

בתמונה זו ניתן לראות את התפריט לתצוגת כרטיסי המכולה הלקוח או מנהלי המסוף יכולים לבחור מתפריט הדפים תצוגות שונות של פרטי המכולות. בדרך זו הגישה לתצוגות השונות מהירה ונוחה

דילוג לתוכן

דברו איתי