מומחה בוורדפרס ו ווקומרס

מומחה בוורדפרס ו ווקומרס

נסיון של שנים רבות בפיתוח אתרי אינטרנט ואתרי מכירה בפרט, הצטברו אצלי להתמחות גבוהה בתחומים הללו. במהלך השנים השקעתי מאמץ בלימוד והבנה עמוקה של מערכת וורדפרס WordPress וכתת התמחות בתוסף החנות העקרי של ווקומרס Woocommerce.

היכולת להבין את המערכות הללו ולעבוד איתן נכון מאפשרת לי לתת פתרונות מוצלחים לבקשות מיוחדות של לקוחות וגם בשגרה בהקמת אתרים המבוססים על וורדפרס עם או בלי ווקומרס. בדרך כלל הקמת אתר פשוט אינה דורשת הבנה מיוחדת של בונה האתר וניתן להקים אתר אינטרנט נחמד למדי בעזרת כלים כמו אלמנטור או בוני אתרים אחרים. אבל כשלקוח רוצה או זקוק למערכת שתהיה בעלת יכולות מעבר לכרטיס ביקור אלקטרוני, לא ניתן להסתפק בכך.

ניתן לראות דוגמאות לעבודות פיתוח שלי בקישורים הבאים:
תוסף להפקת שוברים למוסך הבירה
פיתוח מערכת ממשק למלאי דירות לקבלני בניה בפרויקטים גדולים
תוסף וורדפרס לניתוח העדפות בושם ללקוחות בבשמת עדן
יצירת מערכת תמחור גלובאלית לאתר שבו לכל המוצרים אותן אפשרויות מחיר

ניתן לראות עבודות רבות נוספות שלי בבלוג ובדף העבודות

באתרים שאני מקים מושקעים הידע והנסיון שצברתי מתוך עניין ואהבה אמיתית לתחום. בפרויקטים רבים אני מפתח יכולות ייעודיות לאתרי הלקוח בלי צורך להשתמש בתוספים קנויים או אחרים וכך לתת פתרון תפור לפי מידה. יחד עם ההבנה אותך כלקוח, הצרכים של העסק שלך וההתפתחויות בתחום, התועלת שלך גדלה בכל השוואה לאפשרויות אחרות.

ללקוחות המעוניינים בכך אני מפתח תבנית מאפס. היתרון של תבנית המפותחת מאפס על פני הקמת אתר על תבנית קנויה מתבטא בעיקר בכך שהמערכת הסופית יעילה מאוד ומהירות טעינת האתר גבוהה מאוד.
כמובן שבהיבט של קידום האתר במנועי חיפוש יש לכך יתרונות רבים. הקמתי מספר רב של אתרים בוורדפרס על תבניות שבניתי מאפס. תוכלו לראות אחד מהם כאן למשל באתר של ד"ר נעמי פינס כהני אם מתחשק לכם, תוכלו לבדוק את הציון שמקבל האתר הזה בבודק האתרים של גוגל (היו סבלניים, לוקח לו כמה שניות טובות לתת תשובה.)

דילוג לתוכן

דברו איתי