שיטת עבודה בפיתוח אתר אינטרנט

שיטת עבודה בפיתוח אתר אינטרנט

כשאני עובד על האתר שלכם אני מוקדש לגמרי לעבודה עליו. אני לא מפעיל אנשים אחרים פרט למעצבים ואת כל עבודת הפיתוח אני עושה בעצמי.

מעבר לעבודות הפיתוח והתכנות עצמם, הנסיון והידע שלי מאפשרים לי לדאוג לכל מה שמסביב עבורכם, החל בהנחיות וליווי בנושאי אירוח, שמות דומיין ופרוצדורות אינטרנט וכלה בחיבור המערכת לגורמי הסליקה השונים תוך ליווי צמוד שלכם בתהליך מולם.

תוך כדי תהליך העבודה אני מכווין אותך הלקוח\ה לכל אפשרויות הבחירה בתחומים שונים. בהקמת אתר אינטרנט מעורבות החלטות רבות מאוד שלחלקן הגדול הלקוח בכלל לא מודע. בתוך התהליך אני תמיד נמצא שם לייעוץ ועזרה. אבל מעבר לכך אני זמין להתלבטות מושכלת בין האפשרויות השונות.

למשל, ההחלטה אם להקים את האתר על תבנית קנויה או לבנות תבנית מאפס היא החלטה משמעותית מאוד. רוב הלקוחות כלל אינם מודעים לעצם האפשרות לבחור בין שתי האפשרויות (יש יותר אפשרויות, אבל בזה נעסוק באחד הפוסטים הבאים). קיימים השיקולים התקציביים, השיקול של קידום האתר אשר מושפע מביצועי התבנית בין השאר, השיקול של נוחות עריכה ועוד שיקולים רבים אחרים.

לך כלקוח\ה, אני מנגיש את האפשרויות וממליץ על בחירה לפי שיקול דעתי המקצועי.

בדרך כלל אני משקיע מאמץ גדול בביצוע ובפיתוח מהירים ככל הניתן, שכן פרויקטים מורכבים כמו הקמת אתר אינטרנט יכולים להיגרר זמן רב עד שבעל האתר ומפתח האתר מאבדים את התחושה לגבי מה שקורה. יחד עם הרצון לבצע במהירות ובבת אחת את הפרויקט, תמיד עומד האלמנו של הקפדה על פרטים ועל איכות הפיתוח.

דילוג לתוכן

דברו איתי