סיפור לקוח חדשות המוזיקה

סיפור לקוח חדשות המוזיקה

סיפור לקוח אתר חדשות המוזיקה

באתר חדשות המוזיקה סחטנו את מירב היכולות והגמישות ממודול ניהול המאמרים של דוטנטניוק (Dotnetnuke DNN)

אתר מיוזיק ניוז (חדשות המוזיקה) http://music-news.co.il/ החל את דרכו ב 2011 ועד שנה לאחר מכן פעל בצורה לא מסחרית. בעקבות הצלחת האתר ותנועה רבה של גולשים באתר יחד עם הביקוש ההולך וגדל לחדשות ומוזיקה איכותית בישראל קיבלו מנהלי האתר, ניסים הרפז ושרון עובדיה החלטה להרחיב את האתר ואת ערוצי הפעילות שלו ולהפוך אותו למסחרי על מנת לאפשר לו להחזיק ולפתח את המשאבים הרבים שהוא מספק לגולשים ולאמנים.

בחדשות המוזיקה ניתן לראות (טוב, לא ממש לראות, שכן לגולש הטכנולוגיה לא נחשפת) כיצד נעשה שימוש במודול עיקרי אחד, מודול המאמרים, להצגת תכני האתר באופנים שונים.

כשניסים פנה לאתרים ת.ר היה מאוד ברור לו איך הוא רוצה שהאתר יתפקד ומה יהיו הפונקציות השונות באתר. יחד ניתחנו את הצרכים שהוא הגדיר והצענו לו שימוש לרוחב האתר במודול המאמרים שלנו.

המטרה היתה ליצור מקור אחד לתכנים באתר והצגה של התכנים הללו באופנים שונים. לדוגמא, תכני המדורים השונים נכתבים כולם במודול מאמרים אחד ומוצגים בכל מדור וכן בתקצירים בדף הבית, לפי הצורך. (ספציפית, מאמרי מדור רוק ופופ נמצאים כאן ואילו בדף הבית מוצגים בקובית רוק ופופ רק חמשת המאמרים האחרונים.) התצוגה בדפים השונים מבוצעת אוטומטית בהתאם להגדרות המערכת ולעורך התוכן אין צורך בעבודה נוספת מעבר להכנסת תוכן המאמר פעם אחת בלבד.
השימוש שעשינו בחדשות המוזיקה במודול המאמרים מאפשר הצגת תכני חדשות ואחרים באופנים שונים ובסינון מוגדר.
מנגנון נוסף שהוכנס לאתר הוא מנגנון נגן המדיה של יאהו. זוהי יחידה המאפשרת בקלות יצירת קישורים לקבצי מדיה בתוך תכנים רגילים כך שכאשר הקישור מוצג, מופיע לידו כפתור ניגון. הקשה על הכפתור כמובן מנגנת את הקובץ. תוכלו לראות את הקישורים הללו בדף הבית של חדשות המוזיקה "המומלצים ביותר רדיו TV – מעורב" למשל בצורת רשימה, או בתוך טקסט כמו במאמר כאן

בנוסף מאפשר הנגן השמעת תחנות רדיו אינטרנטיות מתוך האתר כמו כאן כמו כאן

מעבר לדרישה להצגת התכנים של אתר ייחודי כמו חדשות המוזיקה הצבנו לעצמנו כמטרה לאפשר למנהלי התוכן באתר להכניס ולערוך את תכניו בדרך הפשוטה והאינטואיטיבית ביותר. לצורך כך הושקע מאמץ גדול בהתאמת ממשק הניהול למנהל התוכן הממוצע שאינו בהכרח מיומן מאוד בניהול תכני אתר אינטרנט אלא בעל יכולת גבוהה בעריכת תוכן טקסטואלי ומוזיקאלי.

כפי שניתן לראות, בחדשות המוזיקה השתמשנו ביכולות המערכת באופנים שונים מאוד מהמקובל על מנת להתאים את המערכת לדרישות הלקוח.

אתר מיוזיק ניוז הוא פורטל (אתר המספק מגוון רחב של שרותים) המתמקד בתחום המוזיקה (בכלל) ובתעשיית המוזיקה בישראל (בפרט).
האתר מציע לגולשים מספר ערוצים:
עדכוני חדשות, מוזיקה והופעות.
סיקורי הופעות ואלבומים.
מאגר חוקי של מוזיקה ומידע על אמנים, להקות וגורמים שונים מתחום המוזיקה.
שת"פ ונטוורקינג – מדור פתוח למשתמשי האתר בו אמנים ולהקות יכולים ליצור קשרים עסקיים בתחום המוזיקה.
האתר מתמחה בעבודות שטח כגון סיקורי הופעות וראיונות,

דילוג לתוכן

דברו איתי