הקמת אתרי תוכן ומידע

הקמת אתרי תוכן ומידע

הקמת אתרי תוכן ומידע

אתרי תוכן מורכבים דורשים מומחיות ונסיון

לחלק מהלקוחות דרישות ייחודיות הקוראות לפיתוח. הפלטפורמה שאנחנו משתמשים בה מאפשרת פיתוח של מודולים והכנסתם באופן חלק לאתר.
כך, למשל, פיתחנו עבור קיבוץ מעברות מודול לניהול פעילות התחזוקה בקיבוץ, ואנחנו מפתחים בימים אלה מודול דווח שעות ליועצים של מט"י ירושלים.

כשהתוכן של האתר שלך הוא העיקר

האתרים של אתרים ת.ר מתאימים בדיוק לצרכי הלקוח. התאמה זו נובעת מהכרותינו העמוקה עם תחום ניהול המידע והתכן באינטרנט, מהדגש שאנחנו שמים על הכרות עם הלקוח, ומהדינמיות של האתרים, המאפשרת ללקוח עצמו, ללא מאמץ מיוחד, להמשיך ולהתאים את האתר לצרכיו המשתנים.

מצד אחד – גמישות הפלטפורמה מאפשרת מענה רחב ועמוק לצרכים שונים, כפי שתוכלו לראות ברשימת היכולות בהמשך. מצד שני – הדינמיות שלה מאפשרת לנו להתחיל בקטן ולכם לצמוח לפי הקצב שמתאים לכם.

ומה עוד? האתרים הם אינטראקטיביים ומאפשרים לא רק הצגה של מידע (דינמי כבר אמרנו?) למבקרי האתר, אלא גם הזנת מידע על ידם בדרכים שונות, וכמובן – לפי הרשאות גישה מסודרות שבשליטתכם. .

תהליך העבודה

לאחר שבחרתם לעבוד איתנו, נבחן ביחד איתכם את מטרות האתר ואת הדרך להשיג מטרות אלה. הדרך הזו נוגעת בשני אספקטים קריטיים להצלחת האתר שלכם – אפיון המבנה והתכנים מחד – ועיצוב האתר מאידך. אנחנו מציעים סיוע בתהליך האפיון ללקוחות שבוחרים בכך, והמעצבים שלנו קשובים להעדפות שלכם, ויבחרו איתכם את כוון העיצוב המבוקש.

נעבוד ביחד כצוות, ונגדיר את מבנה ותכני האתר שנקים ולאחר שנקבע העיצוב, אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו בונים את האתר כפי שבחרתם, מקימים את הפלטפורמה ומתקינים בה את המודולים השונים, מעצבים את האתר עצמו ואת התבניות לשימוש – ומעבירים את האתר לידיים שלכם.

העברת האתר כוללת הדרכה שמאפשרת לכם לעשות מכאן ואילך (כמעט) הכל בעצמכם – להוסיף ולשנות תכנים, להוסיף ולשנות דפים, לבחור את המודולים שיוצגו בדפים הללו,ו לנהל את המשתמשים וההרשאות.

לרשות לקוחותינו עומדים פורומים הכוללים מדריכי הפעלה, תשובות לשאלות נפוצות וטיפים שונים, ובמיידת הצורך – אנחנו תמיד כאן בשבילכם. .

אז מה אפשר לעשות באתרים שלנו?

  1. הקמת חנות וירטואלית
  2. ניהול מאמרים והצגתם באתר
  3. לוחות ארועים
  4. גלריית תמונות וגלריית וידאו
  5. גלריית מסמכים לעיון ולהורדה
  6. רשימת הודעות.
  7. רשימות לינקים
  8. קטלוגים שונים
  9. עמוד חדשות
  10. שאלות ותשובות
  11. מנוע חיפוש
  12. מעקב כניסות וסטטיסטיקות
  13. רשימות תפוצה
  14. בניית Newsletter לפי תבניות
  15. ניהול רשימות דינמיות
  16. טפסים חכמים
  17. מדריך טלפונים
  18. ועוד…
    וכל זה תוך ניהול מלא של הרשאות: הצגה של תכנים ומידע לפי שיוך לקבוצות, ניהול דינמי של קבוצות ומשתמשים, הרשאות עריכה לדפים באתר ולמודולים בתוך הדפים – שיתוף של מידע ויצירתו תוך שליטה מלאה של האדמיניסטראטור. תוכלו לראות דוגמאות למימוש שלל היכולות הרחב הזה באתרי לקוחותינו. דוגמאות לאתרים תמצאו בדף פורטפוליו אלף בית ובדפי הדוגמאות לשימושים שונים .
דילוג לתוכן

דברו איתי