יישומי אינטראנט

יישום דוטנטניוק כאינטראנט Intranet

דוטנטניוק (Dotnetnuke DNN) מהווה פלטפורמה אידיאלית ליישומי אינטראנט

יישום האינטראנט Intranet של דוטנטניוק (Dotnetnuke DNN) מאפשר לך לשלוט בדרך הרבה יותר יעילה בנתונים, במידע ובידע בארגון שלך. תוכלו להפיק תועלת רבה יותר ממשאבי הארגון במאמץ תקציבי לא גדול, בתהליך הטמעה קצר ובעיקר באופן מתמשך ונבנה שייצור גוף ידע ארגוני הרבה יותר חזק ויעיל.

המומחיות שלנו בניהול תוכן באה לידי ביטוי מעבר להקמת אתרי אינטרנט חכמים. אנו יכולים ליישם את כל היכולות המועילות שעליהן קראתם כאן גם בתוך המערכת הארגונית הפנימית שלך. אנו מזהים באופן קבוע לקוחות שמחפשים פתרונות לאו דווקא לאתר האינטרנט שלהם, אלא כאלו שיישמו את יכולות האינטרנט במסגרת הסגורה של הארגון  (אינטראנט Intranet). פתרונות כאלו ינצלו באופן אופטימאלי את הכלים שאנו מספקים ואף יספקו ערך גבוה יותר בשל הסביבה הסגורה שבה יעבדו כרשת אינטראנט פנימית. העבודה במערכת סגורה, על מערכת הקבצים והמחשבים בתוך הארגון, עם גישה ישירה לכל משאבי הארגון האפשריים נוחה הרבה יותר מאשר באתר אינטרנט אשר מטבעו הינו מערכת פתוחה שכלל אינה מאוחסנת במחשבי הארגון.
התקנת המערכת שלנו כאינטראנט Intranet בתוך הארגון שלך תאפשר לך את כל היכולות עליהם קראת לגבי אתר אינטרנט ובנוסף את היכולות הבאות:

  1. ניהול מסמכים, גרסאות, עבודה בקבוצות
  2. הפצה פנימית של מידע, הודעות ואירועים כולל הרשמה.
  3. ניהול מדיה: גלריות תמונות, וידאו, סאונד ותצוגה מיידית
  4. שליטה על הרשאות קבוצתיות ואישיות לצפייה ועריכה עד רמת הפונקציה הבודדת בדף
  5. ניהול מדריכים, קבצי הנחיות וקבצי עזרה
  6. הפצת ניוזלטר לפי קבוצות הישר מתוך המערכת
  7. ניהול תהליכים; ייצור טפסים, איסוף נתונים, בקרה ועיבוד
  8. ניהול קבצים בספריות בכל פורמאט, כולל איחזור לפי מילות מפתח, נושא, מיקום או כל פרמטר אחר
  9. ייצור קטלוגים מותאמים
  10. ניהול פורומים פנימיים וחלוקה לקבוצות עניין והתמחות
  11. ניהול סקרים והצבעות
  12. ניהול פורטלים פנים ארגוניים

שליטה במידע

ריבוי מקורות המידע מציב אתגר אמיתי בניהול בכל רמה בארגון. השפע דורש שימוש בכלים המספקים יכולת ייעודית מתוחכמת יחד עם אחידות, ידידותיות ונוחות שימוש. מעל כל אלו חייבת לבוא מערכת המאפשרת ניהול הרשאות והגדרת תחומים כך שמידע יגיע אך ורק לידי המורשים לכך, בין אם הם מורשי יצירת מידע, עדכון, אישור או צפייה בלבד. אם מוסיפים לכך את הצורך בעבודה בו זמנית במרחבים שונים כמו הרשת הפנימית בארגון מול אתר האינטרנט שלו, ברור כי דרוש כלי מודולארי, דינאמי ואינטראקטיבי שיאפשר לכל אחד מהמשתתפים במשחק להפיק את המירב מהמידע. דרישה זו מתאפשרת על ידי מתן נגישות נוחה ליצירת המידע ושיתוף בין חברי הארגון.
הפלטפורמה המסופקת על ידי אתרים ת.ר. מאפשרת ללקוחותיה להשיג את המטרות הללו. בעזרת יכולות מגוונות הכוללות שפע של כלים בעלי ממשק אחיד, נוח ומוכר לכל משתמש מחשב, יכול הארגון ליצור סביבה רב תחומית שהמידע בה מוזן וזמין בקלות. ניהול הרשאות הזנת המידע או הצפייה בו מציע יצירת סביבה מאובטחת ברמת גרעיניות גבוהה עד למשתמש בודד ואף למופע פונקציה יחידה.
יכולות אלו תורמות, מעבר לניהול המידע, להשבחתו בעזרת כלי השיתוף המגוונים המאפשרים יצירת קהילת ידע פורה. גוף הידע הנוצר יחד עם זמינות המידע הופכים לכלי רב ערך לארגון ומספקים את היכולת להתמודד עם אתגר ריבוי המידע.

להלן דוגמאות מייצגות לשימוש במערכת

אחסון מסמכים – המערכת מאפשרת אחסון וקיטלוג של מסמכים מכל סוג, טקסטואליים ואחרים, כמו וורד, אקסל, אקרובט, קבצי מולטימדיה, קבצים סרוקים של מסמכים ישנים, ועוד. כך מתאפשרת גישה נוחה למסמכי הארגון לכלל המשתמשים. הצפייה במסמך מתאפשרת דרך הדפדפן או על ידי הורדת המסמך למחשב המשתמש.

אינדקס מסמכים – המסמכים ממוינים לקטגוריות שונות ולמדורים לפי צרכי הארגון, וניתן לחפש אותם לפי חלוקה זו וכן לפי מילות המפתח, מטה דטה מותאם ותיאור המסמך.

שיתוף בעבודת הכתיבה – מסמכים יכולים להיכתב על ידי מספר כותבים במקביל. משמעות הדבר היא שעובדים יכולים לשתף פעולה ולייצר מסמכים תוך שיתוף פעולה, איש איש ממחשבו שלו בזמנו הוא.

עריכה – מסמך יכול להיות מפורסם גם כאשר אינו ערוך סופית ולעורך תהיה גישה אליו לשינויים נוספים ועדכונים. ניתן גם לנעול גירסת מסמך לעריכה, למשל במקרה של נהלים.

נעילת מסמך – כאשר מסמך נכתב על ידי מספר כותבים קיימת האפשרות לנעילתו על ידי הכותב הנוכחי על מנת למנוע מצב שבו עבודה במקביל תגרום לאיבוד נתונים. שם המשתמש אשר נעל את המסמך מופיע לצד המסמך, כך שניתן לפנות אליו ולבקש הסרת הנעילה על מנת להמשיך בעבודה.

שמירת גרסאות – המערכת מאפשרת שמירת גרסאות של המסמכים כך ששינויים במסמך אינם גורמים לאיבוד נתונים קודמים. כלומר, אם ערכנו מסמך ושינינו את תכנו הגרסא הקודמת נשמרת במערכת וניתן לחזור אליה במקרה הצורך. רשימת הגרסאות מופיעה ליד כל מסמך.

הורדה למחשב – ניתן להגדיר האם מותר למבקר באתר להוריד את המסמך למחשבו או לאפשר לו צפייה בלבד.

אישור מסמכים לפרסום – קיימת אפשרות להגדיר תהליך אישור למסמכים, כך שנדרש אישורו של עורך ראשי לפני פרסומם.

הרשאות צפייה – ניתן לקבוע הרשאות צפיה למשתמשים ולקבוצות משתמשים, המתיחסות למסמכים ספציפיים או לקטגוריות של מסמכים.

ניהול טפסים לאיסוף מידע

מודול הטפסים מאפשר ניהול תהליכים בארגון באמצעות טפסים וזרימת המידע הנאגר בהם בין גורמים שונים העושים שימוש במערכת. כך למשל, ניתן לנהל תהליך של הזמנת ציוד על ידי לקוח באמצעות טופס המפורסם באתר חיצוני של הארגון, ומעביר מידע דרוש פנימה, לתוך המערכת, לתהליכי האישור והניהול הנדרשים.
כל טופס מאפשר איסוף מידע ממשתמש במערכת, החזרת תוצאה חישובית במקרה הצורך. לדוגמא, אם מבקר מבקש הצעת מחיר ניתן לחשב עבור המבקר מה תהיה העלות לפי הפרמטרים שהעביר.
לאחר מילוי הטופס ניתנת גישה לגורם הבא בתור בתהליך הטיפול במידע. בין השאר, מאפשרת המערכת משלוח הודעה בדואר אלקטרוני לאדם המוסמך לטיפול בטופס זה. במקביל, כל הנתונים הנמסרים על ידי מבקרים בטופס נאספים בבסיס הנתונים של המערכת ותמיד ניתן לעיין בהם, כל עוד לא נמחקו על ידי מנהל הטופס, דרך ממשק הניהול. הצפייה בנתונים מוגבלת למשתמשים המורשים לכך, כמובן. כך ניתן להגדיר בעתיד דוחות שונים, תפעוליים וניהוליים על הנתונים שנאספו.
מבנה הטופס גמיש, וניתן לשינוי ותיקון במערכת וכך גם התהליך שייזומו מתבצע באמצעות הטופס, כלומר – מי הגורם המאשר, מה הם הפעולות המורשות וכולי.

פורומים

פורומים הינם מהכלים היעילים ביותר לשיתוף מידע והשבחתו. המערכת מספקת מודול פורומים מתוחכם ונוח לשימוש שתוך זמן קצר יכול להפוך לאחד ממוקדי החלפת המידע והמחקר הפנים ארגוני.
שימוש בפורומים יכול לחסוך משמעותית בהקצאת כוח האדם לתמיכה פנים ארגונית תוך שיתוף עובדים מיומנים במענה על שאלות.

ניהול קטלוגים

מודול ניהול הקטלוגים הינו כלי גמיש ביותר המאפשר יצירת מבנה קטלוגי במגוון טעמים בלתי מוגבל. גמישות המודול נובעת מהמבנה התבניתי שלפיו הוא פועל. בבסיס התבנית עומדת היכולת להגדיר שדות מסוגים שונים ללא הגבלה.
משתמש מורשה מיומן יכול ליצור קטלוג ייעודי תוך זמן קצר אשר יותאם לצרכים ממוקדים.
בין השאר מכיל המודול פונקצית משלוח מייל לבקשת אספקה או מידע, גלריה פנימית למוצר המאפשרת תמונות שונות של המוצר ועוד.