מדוע עדיף שלא יהיה לך אתר אינטרנט מאשר אתר אינטרנט גרוע?

אתר אינטרנט הוא כלי הכרחי לכל עסק, קהילה, ארגון וכל גוף שפונה לאנשים. זוהי קביעה קטגורית מאז הפכה רשת האינטרנט לחלק אינטגראלי מחיי היום יום שלנו. כמו חשמל, טלפון ותחבורה. אולם, האתר שלך עלול להיות גם גורם בעייתי עבור העסק או הארגון שלך.  כששוקלים את התועלת מאתר אינטרנט, בדרך כלל לא נותנים את הדעת על […]

מושגים בסיסיים שצריך לדעת כשמקימים אתר

מקבלים כאב ראש רק מלחשוב על הקמת אתר לעסק שלכם? "את\ה צריך\ה לקנות דומיין" – למושג "דומיין" יש כמה מילים נרדפות שאולי תשמעו מאחרים, שם תחום (באנגלית: domain name; דומיין) או שם מתחם. מה שבעצם אומרים לכם זה שלאתר שלכם צריך מזהה ייחודי כדי שניתן יהיה להגיע אליו ולצפות בתכנים שלו. אם תרימו את העיניים […]

הקמת אתר אינטרנט חדש

הקמת אתר אינטרנט היא משימה רצינית. פיתוח אתר אינטרנט דורש הרבה מעבר לתשלום עבור עיצוב ופיתוח האתר. כדאי לחשוב על הקמת אתר האינטרנט של העסק שלך במונחים של פרויקט לאומי מבחינתך. הנה כמה נקודות מרכזיות שאולי לא חשבת עליהן בהקשר של הקמת אתר: 1. האם יש לך לוגו מעודכן? האם יש לך את הלוגו בפורמאט […]

מה זה אפיון ואיפה אופים אותו?

נניח שהחלטתם שאתם רוצים להקים אתר, או לשדרג משמעותית את האתר הקיים שלכם. אתם מחפשים מה צריך לעשות ומסביב מספרים לכם שצריך דומיין, מארח, מעצב, מישהו שיקים את האתר, ותוכן. ומספרים מסביב שכל העניין פשוט וקל, ואפשר כמעט הכל לבד. לבד זה טוב, כי זה זול. ביעילות אתם קונים דומיין, בוחרים מארח, קונים תבנית פשוטה […]

מקסימום תועלת במינימום מאמץ. איך עושים את זה.

הקמה של אתר אינטרנט היא פרוייקט. בפעם הקודמת דיברנו על אפיון האתר – שלב ראשון בהקמה, ואחריו באים השלבים הבאים, כמו העיצוב, ההקמה, הזנת התוכן הראשונית. כל אלה הם עבודה תובענית, אבל זמנית. כמו כל פרוייקט – להקמה יש התחלה ויש סוף. ואז באים החיים האמיתיים. אנחנו אומרים ללקוחות: האתר צריך להיות מעודכן ולהראות מעודכן. […]

גוגל כשרת אימייל – שימוש ב Google Apps

כל אדם המשתמש בשירותי מייל למעשה מחזיק חשבון בשרת כלשהו בעולם המשמש כנקודת איסוף ומשלוח למיילים הנשלחים אליו ומתקבלים ממנו. מאחר ומייל הינו שירות שאינו מיידי (כלומר, ברגע ששלחתי מייל הנמען אינו בהכרח נמצא און ליין כדי לקבל אותו, ואפילו אין תכנת המייל שלו פעילה בהכרח) יש צורך בנקודת איסוף שתחזיק את המיילים שלנו עד […]

הלקוחות שמעבר למסך – שילוב האתר בתהליכי העבודה

לכולם יש אתר אינטרנט, אז?? אם נשאל למה צריך אתר אינטרנט אנחנו עשויים להתקל במבט תמה כתשובה. ברור שצריך. צריך הרי למכור! מה למכור? למכור כל דבר: את המוצרים של החברה שלנו, אם אנחנו חברה המייצרת מוצרים, או את השירותים שלנו – אם אנחנו חברה שעוסקת בשירותים או קהילה שבה חברים הנהנים משירותי הועד, או […]

מה מחפשים לקוחות קבועים?

בואו נתחיל במה שהלקוחות הקבועים לא מחפשים. הם כבר לקוחות שלכם? אתם פותרים להם צורך? הם לא מחפשים מענה לצורך הספציפי הזה. לדוגמא, אם אתם מספקים שירותי כביסה, והלקוח הוא "קבוע" אצלכם, הוא לא מחפש עכשיו מי יכבס עבורו. את זה כבר יש לו, והפתעה! המישהו הזה הוא ממש אתם. לכן, קידום האתר שלכם על […]

אתרים שעושים – אתרים עם ערך מוסף

מעבר למובן מאליו כולם צריכים אתר אינטרנט. זה המובן מאליו. האתר צריך לשרת את תדמית העסק. גם זה ידוע. אבל האם החברה שלכם יכולה להרשות לעצמה להשאר עם אתר שהוא תדמיתי בלבד? בעבר, הוקמו אתרים – ונשארו כפי שהוקמו. המומחיות שנדרשה כדי לשנות את תכני האתר היתה רבה, והשימוש באינטרנט על ידי הקהל הרחב לא […]

עוד על קידום האתר – SEO שלכם: כלים ומדידה

במאמר הקודם בסידרה  עסקנו בהסבר על אופן פעולת מנועי החיפוש ובראשם גוגל, ונתנו טיפים למנהלי האתרים כיצד לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש (SEO). אם טרם קראתם אותו, אנחנו ממליצים להתחיל ממנו, ולהמשיך במאמר זה – בו נעסוק בפן חשוב אחר של הנושא: כלי המדידה העומדים לרשותנו לבחינת תוצאות השיפורים והמאמצים שלנו לקידום האתר במנועי החיפוש. כלי […]